miércoles, 5 de noviembre de 2008

UN VELL SOMNI

Per la que serà la temporada que farà 21 en el mon del triatló, veure complert un vell sommi, disposar de un mono de triatló amb els colors del Atletisme Girona. Si bé la 1ª temporada la vaig fer amb la samarreta del atletisme, al any 1989, succesivament he corregut amb equips com el C.N.Olot, el Castellfollit, el Triatló Girona i el Girona Costa Brava aquesta ultima temporada.


Part posterior del mono

M'ha quedat sempre la espina clavada de no haver fet un IM amb els colors del meu club, però ara, per fí, disposo del mono triatletic del Atletisme, per la propera temporada, que no vol dir que vagui a fer un IM, o si? mai se sap... Seguint el disseny de la nova samarreta d'atletisme que ens han fet a Tactic, han confeccionat aquest mono, amb l'unic afegit a l'esquena de la web de la sindrome de rett (http://www.rettcatalana.es/), per donar publicitat a aquesta malaltia. Com veureu a les fotogragies, una cosa esta clara, ens reconeixeran de lluns per els colors.


Vista frontal del mono

I per finalitzar, una darreda foto d'aquesta setmana de fires, al stand firal del Girona F.C., amb els nebots, tots pintats amb els colors del club, al costat d'en Rafa Ponzo i en Dorca, jugadors del primer equip

10 comentarios:

tri-famili dijo...

HOLA XEVI, ESPERO QUE PUGUIS DISFRUTAR COM HAS DISFRUTAT FINS ARA DE LES TRIATLONS, I EL TEU SOMNI,COM ÉS PORTANT ELS COLORS QUE REALMENT ESTIMES....
I OLE,OLE,I OLE, PORTANT A L'ESQUENA DEL MONO,LA WEB DE LA FUNDACIO DE LA SIDROME DE RETT!!!

Anónimo dijo...

Ahir et vaig pel la tele !!!!!!! has passat de Tvgirona al 33... properament a "Televison Española???"

cuida't

Ironxevi dijo...

Hola Sergi, i que feia jo al 33? quin programa era?
La propera serà en alguna cadena americana quan faci el World Disney Marathon Weekend, això si, primer sortiré jo i després l'Obama, qüestió de categories....

irongabi dijo...

dons aquesta aquipacio es verge en el mon dels ironmans,ara et tocar estrenar-la ha lanzarote per no perdre la costum....deixan bromes a part.....apoyo el teu projecta,sort en el teu cami.jo per la meva part aquest cap de semana soc a la behobia-san sebastian.despres de 2 anys apartat de les curses de fons,espero recuperar la confiança,cosa que amb costa molt porta un ritma alegra..ja veure....Salud i sort en el teu projecta!!

Anónimo dijo...

Els que no anem a veure els partits del Girona tenin la opció de "Futbol Cat" el dilluns pel 33....

et van filmar a l'estand del Girona mentre et pintaves la cara!!!!!

robert mayoral dijo...

amb aquest mono si que s'et veurà venir de molt lluny...molt guapo!

Tr3sk dijo...

Ara ja no tinc excursa per fer-te un book als tri!!!
Haig de dir-te que en un primer moment no em va acabar d'agradar la nova samarreta xo al veure-la posada la meva opinió va cambiar radicalment!!...rei, és la perxa que fa molt!!!(que pelotillaaaaaaaaa!!)

Ironxevi dijo...

Eva, és que tenim unes figures estilitzades que no veguis....

raybam dijo...

luxury replica bags BKTU luxury replica bags FNPW luxury replica bags DLQZ

sisan dijo...

look here Chloe Dolabuy visit their website https://www.dolabuy.co browse around this website Check This Out