domingo, 14 de diciembre de 2008

SENCILLAMENT... GRACIES A TOTS (1.739,01 GRACIES)

ULTIMA HORA: JA TENIM LA SUMA DELS DONATIUS DE LA 2ª MARATÓ PER LA MARATO DE TV3..... 1.739,01 euros. MOLTISSIMES GRACIES A TOTS, SOUS FANTÀSTICS I US DEIXO LES FOTOS APAREGUDES AVUI, TANT AL DIARI DE GIRONA COM AL PUNT DIARI (NOMÉS FALTA QUE ALGUN ANY VINGUIN ELS DE TV3....)



FOTO SORTIDA

Sencillament... gracies a tots, a tots els que heu vingut, a correr una estona o molta estona, a caminar, una estona o molta (algú ha caminat tot el matí), als que simplement han vingut a fer el seu donatiu, a la gent de la directiva i del club, que per descabellades que siguin les idees, sempre hi son, apoiant en tot moment, a la gent del Servei d'Esports de Fontajau, als municipals, que han estat amb nosaltres tot el matí, uns de peu, vigilant el circuit, i altres en moto, fent torns i anant sempre un amb el cap de cursa (i en aquest circuit, el tema de l'equilibri no era facil), al cos de bombers, que s'han marcat el detall d'acostar-se amb el camió fins al Pont de Pedra, animar amb el micro, i venir a fer un donatiu, als companys que han vingut a fer la Marató sencera (Daniel, Jacky, Aranda, en Xavier Carrecedo de Sabadell, En Jaume Tolosa i el seu grup de Roda de Ter, en Llorenç, i logicament el que escriu), i a les empreses que han col.laborat amb l'esdeveniment: Esports Parra, Bicicarril, Gonzalez Rellotgers (que ha cedit 2 rellotges Viceroy, que s'han sortejat al finalitzar) i Powerbar. M'agradaria poder posar el nom de tots els que heu estat aquest matí, però com això seria missió imposible, GRACIES A TOTS

En quant a la recaudació, demà al matí, en quant m'informin desde Fontajau de la cantitat, us la penjaré. I la Marató? sencilament, s'ha fet molt dura, més que per les 66 voltes, per el ferm, en la seva majoria adoquinat, per les 2 "pujadetes" de Jaume I i Santa Clara, que al final semblaven el Tourmalet, per la pluja que ha caigut durant l'ultima hora, i que ha deixat el circuit molt perillos (de fet, en Llorenç ha acabar caigent)... però sincerament, crec que tot això no importa, el realment important ha sigut poder col.laborar, amb el esforç de tots, a conseguir que en un futur, esperem no massa llunyà, la gent que pateix malalties mentals pugui tenir una calitat de vida millor, i a ser posible deixar enreda la malaltia. Només per això, ha valgut la pena. Per ultim, i per no donar més la llauna, i poder pasar a les fotos de la matinal, felicitat en Daniel Herrera, que debutava a la Marató, i que tot el gran patiment que ha hagut de soportar, i perdre prop de 2 voltes que ha recuperat al final, ha pogut acabar la Marató, i dedicar-la al seu sogre, mort fa ménys d'un mes. Felicitats. M'oblidava, el temps final, tot i no ser importatn, 3h42'20".

A PUNT PER SORTIR

ELENA-JOHAN



NADEIA- LLUIS I DARREDA, LA EVA "ESTAS A TOTES"


GORDO-PERALTA

TONI-ELENA-XICU

PIBE- REMEI
INCLUS EL PARE NOEL HA VINGUT A CORRER UNES VOLTES



EN DANIEL FINALITZANT LA SEVA 1ª MARATÓ



FINAL DE FESTA, US ESPEREM A TOTS EL PROPER ANY PER A LA 3ª EDICIÓ DE LA MARATÓ PER LA MARATÓ. GRACIES A TOTS DE TOT COR....

18 comentarios:

tri-famili dijo...

felicitats Xevi, tot i el mal temps, la gent a donat suport a la marato X la marato de tv3.
SI, JO TINC MAL DE CAMES PER CULPA DELS ADOQUINS, VOSALTRES QUE????
T'HA AGRADAT LA RATAFIA XINESA??? JA JA JA
DEMÀ ET PASSO LES FOTOS DE LA MARATO!!!
ETS GRAN!!!!

robert mayoral dijo...

enhorabona per l'enrenou que heu muntat, sou els millors i difícils de superar!

Mariona dijo...

Quantes cares conegudes a la primera foto!!

Meritxell i Lluis Figueras dijo...

hola xevi!
primer comentari k faig amb un blogg, però l'ocasió s'ho val. Felicitats per la marató encara que jo he fet duatló de muntanya, ja saps... Flaçà-Els Àngels-Girona-Flaçà.
Jo també tinc mal de cames, hi aixó que només he fet 14 voltes.

Jaume Tolosa dijo...

Moltes felicitats per l´èxit de la convocatoria.
Em sap greu no haver pogut acabar, però intuia lesió i crec que inclús vaig plegar massa tard i tot, ja que tinc la cadera molt adolorida.
L´any que vé vindré a acabar la feina!!

Tr3sk dijo...

Sempre a totes!!!..però sobretot no és pot faltar akests esveniments solidaris!!!
MOLTES FELICITATS, CRAAAAAAACKS!!!

Ironxevi dijo...

Tri-famili, Robert, Mariona, Sito, Jaume, Eva i tants d'altres, gracies a tots.
Ara que ja esta engegat, i tenim la complicitat de la policia, a veure si l'any que bé podem allargar el circuit per Jaume I fins a Pl. Independencia i tot Santa Clara. Seria la os......

Anónimo dijo...

jeje t'has avançat Xevi, jo crec que aquest recorregut serà l'idoni. i dic serà, perqué l'any que ve segur que es farà realitat!!!!!!!
Això va amb progressió, s'ha passat de la "semiperiferia" al centre, i ara toca expendir-se per el mateix centre

felicitats a tots

Anónimo dijo...

Moltes felicitats a tots, impressionant...no he pogut anar perque tinc a la dona malalta i he tingut que fer de papa, pero ens veien diumenge en la triatlo, enhorabona a tothom....

Anónimo dijo...

Felicitats! juntament amb dos amics vàrem compartir amb vosaltres les darreres 20 voltes; repetirem el 2009!
podries penjar la foto del grup al final de la marató amb un xic + de ressolució? és per tenir un record.

agraït

Ironxevi dijo...

Anonim, et deixo el correu, enviem un mail i te enviaré la foto de l'arribada (les fotos, en tinc unes quantes), i gracies per el vostre suport
ironxevi@wanadoo.es

EMI dijo...

Bravo Xevi i resta de corredors solidaris. Tot un exemple!! Per un tema del baby no vaig poder anar a còrrer amb vosaltres, no vaig sortir a trotar fins gairebé les 13:30, i ja vaig suposar que ja era massa tard, vaig fer una horeta i quart i.... estic fet caldo!!! em vaig enrecordar de vosaltres i la moguda que montaves.
Ens veiem aquest diumenge i faré també el donatiu per la marató, que em vaig quedar amb les ganes.
PD: per cert, l'Alex Sans no hi serà present a la TRI. Per tant del TRI-TEAM: ALBERT LOPEZ-FILIPPO PROIETTI-JAVI PEREZ-EMI MOLINA potser a fer bici o trotar una miqueta ORIOL CASAMITJANA. Jo portaré el meu cotxe per les 4 bicis nostres, així tindreu mes espai a la furgo per carregar d'altres corredors. ok? A quina hora quedem, és a Fontajau?
Merci
Agur

Unknown dijo...

Hola Xevi, en primer lloc felicitats per la Marató que ja he vist que va anar força bé. He posat un enllaç del teu blog al meu tal i com has fet tu. M'agradaria saber a quina hora començareu a nedar diumenge, ja que la meva intenció és anar a l'Escala amb la bici, tornar amb vosaltres i després corre també. Ja diràs alguna cosa i enhorabona per l'èxit una altra vegada.

Lo Búfal dijo...

Ei Xevi! Jo també em vull pronuciar, et vull felicitar a tú i als demés companys que heu pres aquesta iniciativa tant magnífica, és un gest encomiable.
Enhorabona!

Ironxevi dijo...

Per parts:
EMI: a 3/4 de 8 a Fontajau, per sortir a les 8 cap a L'Escala. Després d'enviu un mail per saber si algu de vosaltres es queda al dinar. I si l'Oriol pot venir a correr, serà un plaer tenir a un exemple d'esportiste com ell.
Enric: la sortida de natació esta prevista a les 9h30'. Si vas en bici i vos que et portem fins allà el material de nadar o de correr, m'ho dius i quedem un moment per que m'ho portis.
Voraç: gracies per els teus anims i suport

YAGO dijo...

Be, Xevi, tot un exit, agafa el nom de tots i l'any que be a fer la marató.
Ha estat un experiencia fantastica, per repetir.

Marc dijo...

Xevi moltes felicitats un any més per la iniciativa! Espero que tingueu bon temps el diumenge!

Fins aviat.
Marc

china wholesale dijo...

Yiwu Amanda is a trusted, professional, stunning and affordable yiwu agent.