domingo, 27 de enero de 2013

Inscripcions i més inscripcions...

 
Cursa nocturna Rocacorba
Que lluny queden aquells temps en que et podies anar inscrivint a les curses sobre la marxa, en que la darrera setmana feies les inscripcions, sense problemes,  i sense que aquestes estiguessin tancades des de feia dies, setmanes o mesos... Però per bé o per malament, avui en dia, en que les proves estan massificades, cal córrer per aconseguir els teus pitralls. Per això resulta que a hores d'ara, ja tinc algunes inscripcions fetes a curt i mitja plaç... Entre d'altres, la cursa nocturna de Rocacorba, que es disputa el proper dissabte dia 2, en la seva versió curta, d'uns 11 quilòmetres per els voltants de Canet d'Adri. Els més valents, en faràn prop de 25 pujant fins a dalt de tot de Rocacorba. I al dia següent, inscrit a Granollers, per segon any, a la cursa de 5 quilòmetres... i és que amb la gent que agafen ultimament, fer-ho a la mitja suposa exposar-se al caos circulatori que és la sortida de tots els cotxes un cop finalitzada la mitja.... d'aquesta forma, al migdia a casa tranquil·lament.
Següent parada... la Marató de les Vies Verdes, el 24 de febrer, una marató entre Girona i Sant Feliu de Guixols que promet molt, i que pot esdevenir una gran cursa. Després d'aquest, tan sols 3 setmanes més tard, estic inscrit a la marató de Barcelona, que serà la que faci 74... Per el mes d'abril, apuntat.. bé, com si ho estigues ja, doncs gràcies a la col·laboració que faig en la seva difusió, em fa la inscripció la mateixa organització, a la que serà les meves noces de platí maratonianes, Empúries. I finalment, per celebrar els meus 25 anys com a triatleta, ja estic apuntat també al Triatló "B" de Banyoles... El que deia, o corres per aconseguir els pitralls, o et quedes fora. Això sense tenir en compte les marxes i curses populars gironines que vagin sortint. L'únic desingust.. no podré córrer una de les curses que més m'agradan, la pujada a la meva muntanya màgica, els Angels, que aquest any celebra la seva 50a edició... i la fan coincidir amb la marató de Barcelona, i això que els havia avisat amb temps.
 

1 comentario:

tri-famili dijo...

Tranquil Xevi, ja correre Els Angels per tu.
El 24 ens espera paella!!!
SALUT