domingo, 23 de septiembre de 2012

MARXA DEL XUIXO

 Marxa del Xuixo, en benefici de la Fundació Oncolliga de Girona
Aquest diumenge s'ha celebrat a Girona la 11 marxa del Xuixo en benefici de la Fundació Oncolliga de Girona. Es tracta de una passejada guiada per els voltants de Girona, que es fa cada any per diferents indrets. Aquest any, la zona visitada era la zona de les Pedreres, amb sortida i arribada a Vista Alegre, passant per Fora Muralla, Torre Gironella, la Torre d'Alfons XII...
L'esdeveniment ha sigut un gran exit, superant de llarg els 500 participants previstos. Els inscrits han arribat fins als 750. El preu de la marxa era de 3,50 euros, que anaven integrament a la fundació, i gràcies a les diferents col·laboracions, a mig camí hi havia un entrepà i una ampolla d'aigua per tothom, i al finalitzar, com indica el nom de la marxa, un xuixo i beguda.
Una gran matinal, que ha servit per passejar per camins que no son habituals entre els habitants gironins, i descobria magnífics paissatges, a poques pases de casa.





3 comentarios:

tri-famili dijo...

Bone vistes!! tio pollo

salut

Anónimo dijo...

Jo també hi vaig participar, em vaig deixar la càmara, així que gràcies per penjar-les perquè així tindré un record del pollo i de les vistes de Girona des d'un altre punt de Girona. Admirable tot el que fas, enhorabona! Jo tot just m'he aficionat a les marxes jeje

Anónimo dijo...

palm angels outlet
russell westbrook shoes
goyard outlet
off white outlet
goyard
off white
air jordan
nike off white
kd 12
yeezy boost 500