domingo, 30 de enero de 2011

ANIVERSARI I MITJA DE BARCELONA

LAURA, MARTI, GEMMA, MARTA, MARTINA, DANI, LLORENÇ, JUAN, JORDI ARNAU, JORDI SANCHEZ, ERIC I ARAN... GRACIES!!!
Qui té un amic té un tresor, i qui en te molts.. té una fortuna. Lo que havia de ser un sopar de 5, amb les noies del servei d'esports, la Marti i la Laura, i els dos Jordis... resulta que era un sopar sorpresa amb tota la colla... em vareu deixar sense paraules, em vareu alegrar el dia, la setmana, el mes i l'any... ja ho sabeu. Gracies per el sopar d'aniversari i per el pastis amb espelmes, que vaig poder bufar amb tant bona companyia!!!!! Això si que és un gran regal d'aniversari, per celebrar els 45 anyets....


Amb el pastis i les espelmes :)
MITJA MARATÓ DE BARCELONA
Després de molts anys sense fer la mitja de Barcelona, aquest any hi he tornat. Sortida de bona hora cap a Barna, a les 6 del matí, donc l'inici de la cursa era a les 8h45'. Molt bon ambient, la posibilitat de saludar a motes de les amistats de Barcelona. Amb un ambient força fred hem pres la sortida, i a partir del 8è kilometre, ha aparagut durant una bona estona la pluja, forta en alguns moments, i que ha deixat encara més sensació de fred al cos.
Com no vull, ni puc anar molt ràpid, ni tinc ganes de patir més del conte corrent, m'he dedicat a fer allò que m'agrada... córrer, amb un nivell d'esforç que no em portes al patiment... al final, 1h28'21", en la posició 780 de la general. I a tot això.... dos setmanetes per l'inici del retpe 12x12= 560,4, primera parada de les 12 maratons, a Sevilla, amb tota la colla, i algun altre company que també ve... això promet.

 Amb en Quim, en Llorenç, la Marti que debutava en mitja, en Jordi Arnau i en Frank, abans de la sortida.
Contents després d'haber acabat tots la mitja. 1h56' en Jordi i la Marti, 1h23'50" en Llorenç, 1h42' en Frank i 1h19'50" en Quim, que ja no surt a la foto.