lunes, 23 de febrero de 2009

2 CURSA BOMBERS DE GIRONA

Abans de la sortida de la Cursa de Bombers, amb uns quants companys
A falta de una setmana per la Marató de Barcelona, hihavia 2 alternatives, Bonmatí o la Cursa dels Bombers de Girona que no havia fet encara (de fet és la 2ª edició, tot s'ha de dir). Bonmatí no em venia gaire de gust, i per horari i per altres factors, al final em vaig decidir per la dels Bombers. Dona gust, poder eixecar-se un diumenge, una mica més tard, per anar a correr a prop. La sortida era a les 10h, i com haviem quedat a les 9, fins a 2 quarts de 9 he pogut estar al llit.

En quant a la cursa, poca gent, al voltant de 100, doncs a part de no haver fet gaire propaganda, coincidia amb la de Bonmatí, una clàsica a la provincia. I pensar que la setmana pasada no va haber-hi res a Girona !!! tant costa preguntar les coses, sobre tot quan és una cursa nova? en fin, circuit de 11, 3 kms, amb una sortida molt ràpida, cap a Vilablareix, per empalmar amb el circuit de la cursa de aquest poble. Prop de 4 kilometres planers, uns 2,5 de pujada per muntanya i bosc, amb algun petit tram dur, per a continuació baixar cap a Sant Roc, i planejar els ultims kilometres, a un ritme de vertigen, de tornada al Parc de Bombers. Al final, amb en Daniel i en Pablo, ens ha sortit un temps de 48'45", i un bon entrenament de calitat de cares a la gran cita de diumenge que bé, la Marató de Barcelona, la que farà la nº54 i segona del 2009. En finalitzar la cursa, una bona butifarrada per tothom, amb allioli i un bon porró de ví.
I aquesta setmana pasada, el que realment ha donat gust, és que la fred, si més no momentaniament, ha quedat enreda, i ha començat a brillar el sol amb més intensitat, cosa que encara fa venir més ganes de sortir a fer els entrenaments, sobre tot en bicicleta. Ja podeu començar a preparar les cremes solars, que s'acosta la primavera.

MARATÓ DE SEVILLA
Ahir es va celebrar també la 25ª edició de la Marató de Sevilla, amb la participació de alguns companys de club i de Girona. A falta de sentir els seus comentaris, aqui us deixo alguns resultats:
Juan "keniata Blanco" Valsera: 2h41'32"
Quim Cots: 2h52'38"
Llorenç Puig: 2h59'22"
Dani Juncà: 3h16'54"

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Xavier, sóc Joan Rísquez, m'ha estat impossible anar a Bonmatí, perdoneu la molèstia.
Aprofito per preguntar-te, sabent que penses fer la marató d'Empúries,si ja t'has inscrit i com, ja que la pagina oficial no dóna aquesta opció
Salut i Km

Ironxevi dijo...

Hola Joan, jo ahir vaig anar a la cursa de Bombers. En quant a Empuries, espera uns dies que rebras la fulla del club i tindràs alguna informació... ens veiem a Barcelona

pau montoya dijo...

Ha estat tot un orgull per a un principiant com jo compartir amb tu aquests ultims km abans de la marató de Barcelona.
Ens veiem a Barcelona !!!

JR dijo...

Gràcies per la informació, amb gent com tu dóna gust
Salut i Km

tri-famili dijo...

hola Xevi, apagan focs per Girona??
GRACIES PER COMPARTIR ENTRENOS PER LA MEVA PREPERACIO PER SEVILLA.
EM FAN MAL LES ABDOMINALS, PER EL "FART" DE RIURA, QUE ENS HEM FET AMB EN LLORENÇ!!!

robert mayoral dijo...

aquesta no la coneixia, per Girona ja no falta de res, eh??? quins keniates que teniu per les maratons...

Tr3sk dijo...

Vaya telaaaaaaa!!..i jo esperant la teva arribada a Sevilla!!!..jejeje
A topeeeee en mi pueblo!!

Lo Búfal dijo...

Ostres donç jo tampoc. Bombers em sembla que no pudré anar. Ara, Empúries no voldria perdre-me-la.
Ahir vaig saludar a Sevilla uns companys teus del Girona.
Salut i potes!

robert mayoral dijo...

ets el rei de les maratons!!