lunes, 26 de septiembre de 2011

KAYACLÓ DE LLANÇA: DIVERSIÓ TOTAL

Amb la Nadeia i companys del Atletisme Girona (Macarin, Nandi, Davis..) abans de la sortida
Ahir es va celebrar a Llança la primera edició d'aquesta nova prova, combinació de tres esports, el kayac, la Btt i la cursa a peu, organitzada per la gent de Divesport. Una de les peculiaritats de la prova, es que s'havia de realitzar per parelles, i anar sempre junts els dos companys d'equip. Total, que amb la meva filla ens vam apuntar per compartir aquesta experiencia. El tram de kayac constava de 1,5kms de recorregut, i primer de tot, després de una explicació ràpida del funcionament, vam sortir de la zona de boxes cap a la sortida d'aquest tram, per anar escalfant i provant aquest esport. Van haber-hi 200 equips inscrits, per lo que es van donar dos sortides de 50 kayacs cada una. Tret de sortida i cap a mar, amb gent de tots els nivells, però amb molt bon ambient. Després de casi 13 minuts, toquem terra, ho deixem tot a la platja, i agafer les bicicletes de muntanya.
A partir d'aqui, ens esperaven 12 kilometres per davant. Els tres primers per camins de pedres on les rodes s'enfonsaven, i algun petit tram urbà (aquest inici es correspondria també amb el tram final del sector), i cap amunt, per una pista, durant 3 kilometres. Aqui, com a la Nadeia li costava, anem fent trams en bici i trams a peu, en els quals, per que anes més descansada la noia, jo tirava de les 2 bicis cap amunt, que per això era una prova per equips. Un cop adalt de tot, un tram de descens per terra, un altre per asfalt, i tornada a Llança per fer l'ultim tram, la cursa a peu. Davant uns 2,5kms, primer per la sorra de la platja, fent ziga zagues, per afronatar abans de tornar a  meta, l'illot del Castellar, un tros de roca al costat del port, que tot i semblar que no pot haber-hi molt de terreny, va donar per estar pujant i baixant per els seus caminets durant una bona estona, per finalitzar amb uns 500 metres planers fins la linia de meta.
Una prova molt simpàtica i divertida, sense grans presupostos, però fetes amb moltes ganes per part de la organització, en definitiva, d'aquelles proves sencilles que tant m'agrades i que tant disfrutem els que ens agrada fer esport. El temps final, va ser de 1h37', amb la meva filla ben contenta després de l'esforç que havia realitzat. I com anava amb la càmara a sobre, aqui teniu unes fotos fetes durant la prova.
 El camí es comença e enfilar, poc a poc...
 La meva filla i jo al davant, els dos components de l'equip.
 En plé esforç.
 La Nadeia amb un bonic paisatje al darreda
 Comença el tram de cursa a peu.
 Corrent per la sorra de la platja.
 Enfilant cap al Castellar...
 ... sempre amb bon humor :)
 Pujar... pujava de veritat!!!!