lunes, 20 de junio de 2011

SANTA CLAUS MARATHON

Vam anar per fer-nos una foto amb en llorenç, i es va afegir aquest senyor tant simpatic...
Podria tornar a escriure una altre crónica de la Santa Claus Marathon, però crec que amb la que vaig fer desde l'aeroport de Helsinki, mentrés esperavem l'avió de tornada, i que trovareu més avall, i quatre paraules més, n'hi haurà prou, i serà preferible posar unes quantes imatges del que va ser aquest cap de setmana i de la Santa Claus Marathon, que segur que us agradaràn més.
Sobre la marató dir que és de les que m'agraden, amb poca gent, però amb un tracte molt personalitzat cap a cada atleta. Recollida al aeroport, per portar-nos al hotel, molt bon tracte a la recollida de pitralls, bus per anar a la sortida, al Santa Claus Village, just a la linea del cercle polar artic, un bon avituallament final,al igual que la pasta party, entrega de premis a mitjanit, sota el sol de mitjanit, i recollida de nou al hotel per anar al aeroport, amb el detall de portar-nos directament el diploma.
El circuit totalment trencacames, sense cap descans, i amb una pluja freda que ens va acompanyar els ultims kilometres. Vam compartir camí els 3 catalans que participavem, lo que va ser un encert, doncs els prop de 70 atletes inscrits, anaven corrent sempre sols, mentrés la selecció catalana pasava els kilometres tots junts. Al final vam fer 3h34'01", i la sorpresa va ser a l'entrega de premis, quan em van cridar com a 3r de la meva categoria. Que més es pot demanar, a tants kilometres de casa, conseguir un podi en una marató sense esperar-ho...
Les 2 primeres imatges, corresponen a la portada del diari local, on sortim corrent amb en Llorenç (amb els nostres noms inclosos a la portada) i del reportatge interior, amb entrevista inclosa abans de la sortida.

Diploma acreditatiu de la marató, i d'haber traspassat la linea del cercle polar artic..

Camí del Santa Claus Village, a on ens vam dirigir amb unes bicicletes del hotel, a pinyó fixe.. sort que eren només 9kms. d'anada i 9kms. de tornada

Amb en Llorenç al Santa Claus Village
 Els colors del Atletisme Girona, en el limit del cercle polar
 La "selecció catalana" abans del inici de la marató
 Santa Claus i els 2 "renos"... després d'això, en Rudolph esta al paro...
 Objectiu complet, una altre marató al sac
 Davant el Santa Park
 En el limit....
Les 12 de la nit a Rovaniemi.... a plena llum del dia... aqui no es fa de nit...