domingo, 15 de agosto de 2010

Helsinki City Marathon

De moment, una petita crónica, abans de tornar dema a Girona i poder penjar fotos. En aquest moment estic en un vaixell... Tornant de Tallin (Estonia), creuant el mar Baltic en direcció a Finlandia. Amb el grup de 13 granadins que m'han adoptat aquests dies (una gent fantástica), en Rafael i senyora (11 a marato). Tornemo en clase business, barra lliure deenjar, beguda, cubates... i 2 hores x davant!!!
En quant a la marato, potser la mes dura, entre calor, humitat, i un circuit sense planer, sempre pujant o baixant... pero que carai!! Com sempre en tot, ho vaig donar tot, vaig patir, vaig disfrutar, vaig riure, en vaig emocionar, vaig pensar en tots i totes, en la gent especial, en la energía que m'arrinava desde Girona, i vaig arribar, escoltant el meu nom a 200 metres de l'arribada, i amb molts seguidors estatals que m'animaven, em vaig acostar per saludar-los..i vaig arribar a meta, triomfant, com fem tots els maratonians quan creuem la linia d'arribada, saben que en aquell moment soms estrelles, som eterns, soms Filipides. Al final, 3h23'32 en la posicio 202 de 5.093, i súper content!!
Be, vaig a seguir amb el buffet, la propera setmana, tota la crónica i moltes fotos!!!
GRACIES A TOTS/ TOTES, sous fantastics!!!!

2 comentarios:

YAGO dijo...

Esperarem les fotos, que segur seran de nivell.
Felicitats per la nova marato.

Jacky dijo...

Ets un crack... res més a dir! CONGRATULATIONS!