lunes, 17 de mayo de 2010

TRIATLONS!!!!

TRIATLÓ DE SANT FELIU
Dissabte, després de 1 anyen blanc sense triatlons, si exceptuem el de relleus a Banyoles en que vaig fer el segment de natació... va tocar la reentree en aquest esport, en el que em vaig iniciar fa 22 temporades, al 1.989. La prova escollida va ser una de les mítiques a Catalunya, la de Sant Feliu de Guixols, que arribava a la edició nº21. 750 metres de natació a la platja, 18 kms de ciclisme durs, amb anada i tornada per la carretera de Tossa, i amb la particularitat de que els que vam sortir a la 2ª tanda... ens vam trovar, sobretot d'anada, la carretera plena d'aigua per l'aiguat que havia caigut moments abans de la sortida del tram de natació. De tornada, gracies al vent, la carretera es va anar eixugant poc a poc, i d'aquesta manera, junt amb el sol que va tornar a sortir, la 3ª sortida es va trovar la carretera en bones condicions.
I per finalitzar, el meu tram favorit, 5kms de cursa a peu, per poder treure totes les meves prestacions atlétiques i volar, per acabar amb un temps total de 1h17', i un parcial a peu de 17'40". Ara, a per el proper!!!!



Iniciant el tram de cursa a peu.

CHALLENGE CALELLA.

Diumenge es disputava a Calella de la costa, la 2ª edició del Half Challenge (1.900 m. de natació, 90 kms de bici i 21,1 km de cursa a peu), i a falta de res millor a fer, vaig anar-hi a veure els amics que hi participaven, i tot sigui dit, a intentar trovar una mica de inspiració per fer alguna cosa de llarga distància... tot i que no vaig trovar-la. De moment, seguirem fent sprints i olimpics. Destacar al gran Eric Pairet, l'"amo2 de Banyoles, que tot i la seva joventut, va demostrant poc a poc les grans cualitats que té. Felicitats a tots els que vareu participar.


I UNA MENCIÓ ESPECIAL PER EN DANI JUNCÀ I EN JUAN VALSERA, QUE VAN CORRER DISSABTE L'IRONCAT. FELICITATS A TOTS 2... I BENVINGUTS AL CLUB DEL FINISHERS
ERIC PAIRET

CARLOS DOMINGUEZ


SERGI MIRÓ



JORDI TRIADU




3 comentarios:

JR dijo...

Enhorabona per la reentreé, a veure si ara et sortiran escames també....quin crack!!!

tri-famili dijo...

Gracies Capo!!!!!
SALUT

EMI dijo...

Ostres nanu!! no ens vàrem veure al challenge!! Nosaltres vàrem fer el relleu per equips.
Va ser genial, 2º posició per l'equip TRIFORCAUSES.!!!