domingo, 6 de septiembre de 2009

EXCURSIÓ A NURIA I PUJADA A SANT MIQUEL

Aquest cap de setmana ha tocat ració doble de camins i muntanya, dissabte, junt amb en Xicu, en Manel, en Tià, la Nadeia, la Carme, la Emilia i la Maite, cap a Nuria. Mentrés les dones pujaven desde Queralbs amb el cremallera, nosaltres empreniem la pujada a peu fins al Santuari de Nuria.
I com un és una mica bruto, mentrés en Xicu, en Manel i Tià ho feien a peu, vaig decidir pujar corrent, per recorrer els una mica de 7,5 kms que enllacen la cota de 1.200 metres a Queralbs, amb els casi 2.000 metres del Santuari de Nuria. El temps de la pujada, 1h 4', i just abans d'arribar a l'explanada, al turó que hi ha, esperaven les dones animant.
Després de beure aigua fresca de la font, a recular caminant per anar a esperar els companys.
El Grup d'animadores, a la cota 2.000, amb el santuari de Nuria al fons.
A continuació, visita a la zona, posar un parell de ciris dins el santuari, dinar una mica, i pujar amb el telecabina al Puig de l'Aliga a fer el café. La baixada, com tenim encara una mica de seny, amb el cremallera
En Tià, en Xicu i en Manel, a punt de fer el cim.

A la cota 2.000, a només 400 metres de l'arribada

En Manel, lligat, per que fes bondat...
I per el diumenge, la pujada a Sant Miquel, amb un circuit de 9kms, amb pujada i baixada al castell. Sortida frenética, aprofitant el primer kilometre en planer, abans de començar la pujada, que després de la pùjada a Nuria, s'ha fet una mica dura per les cames. De totes formes, junt amb en Dani, en cap moment hem afluixat el ritma. El resultat final,tots 2 hem baixat la nostra marca, en Dani amb 39'57", i jo amb 40'10"

Amb en Manel i en Dani, abans de la sortida

I al final, un bon esmorçar amb la presencia de la autoritat