lunes, 24 de febrero de 2014

Preparant Sant Jordi

 Amb en Carles Alonso
Fa prop de un any, dies abans de Sant Jordi, arribaven a les meves mans els exemplars del meu primer llibre, "Empúries: Recordant Filípìdes", un projecte personal que finalment veia la llum. Amb una tirada de 226 exemplars, vaig fer dues presentacions, una a Esports Parra i una altra coincidint amb la Marató d'Empúires. També va haver entrevista a la ràdio (La Xarxa), al diari, i a Televisió de Girona el mateix dia de Sant Jordi. Aquest proper Sant Jordi, gràcies a les gestions del meu amic Carles Alonso, autor de l'escrit que surt a la contraportada del llibre, estaré de nou venent llibres (haig d'acabar de vendre els que tinc, per recuperar la inversió), aquest cop a la parada que cada any, per aquesta data, te el Grup Excursionista i Esportiu Gironí (GEiEG) a la zona de la Plaça Catalunya. Recordeu que podeu seguir comprant el llibre, contactant directament amb mi, i em trobareu a les curses amb ell (eyy, alguna llibreria el te, peró no el compreu, aquest son de la editorial i vaig haber de pagar tota la edició, maquetació, correcció..), al preu de sempre, 20 euros (a la llibreria és més car...).
I a tot aixó, dir que ja esta en marxa un segon llibre, un altre projecte literari, que tot i esta relacionat amb la marató, no serà la continuació del primer, amb la explicació de les meves maratons.. aquest serà diferent, peró tot just he començar a escriure.
Dilluns va tocar anar al trauma.. amb la sensació de que a la seguretat social, s'et treuen de sobra mentre no estiguis fotut del tot. Em va dir que entreni més.. distància i intensitat, i que torni el 31 de març per saber si m'ha anat a més la molestia i el dolor, si esta igual o si ha afluixat... i ja es veurà el que es farà... Prepararem Empúries, per finalitzar amb el temps que sigui...
Salut i bona setmana, ens veiem els que vingueu, a la mitja de Banyoles, serà una bona ocasió per posar a prova el genoll.


2 comentarios:

Joan dijo...

Si tot va bé ens veiem a la Mitja del Pla de l'Estany.
Molts ànims mestre.

Unknown dijo...

Vindrem a fer una visita a la parada del GeieG.
A Banyoles no vindre estic a l'Escala, recupera el genoll.
SAlut