domingo, 21 de abril de 2013

EMPÚRIES: RECORDANT FILÍPIDES

 Gràcies a l'Antonio i la Joana de Esports Parra per tot el suport...
Dissabte el projecte iniciat a principis de maig del 2012 va veure la llum. En aquell moment em vaig proposar escriure les meves memories maratonianes... i 8 mesos després al desembre, les acabava d'escriure. Després vindria la feina d'editar-ho, anan a la editorial, fer pressupostos, la correcció, la maquetació, el disseny del llibre (obra de la meva filla, la Nadeia), en fi, tot el que envolta la sortida de un llibre. Ara puc dir que això és més dificil que preparar una marató o un Ironman.... però ha valgut la pena. Finalment, la setmana pasada m'arribaven els exemplars de "Empúries: recordant Filípides", i divendres feia la presentació.
El lloc escollit, la botiga de Esports Parra, havia de ser un local acollidor, on hi tingues bons amics, i cap millor que l'he escollit. Donar les gràcies a la gent de Esports Parra, que des de que els hi vaig proposar de fer-ho, van acollir la idea amb molta expectació. I s'ho van currar, magnific l'aparador muntat per la Joana, la sorpresa del cartell commemoratiu de 25 anys corrent, que fan fer amb complot amb la meva filla, la Nadeia, en fi, genial l'ambient que varem viure.
I lo millor de tot, la gran quantitat d'amics que van venir a la presentació, res millor que estar amb la gent que estimes i que t'estima en una jornada aixío. Bé, havia de ser un gran dia, però que va quedar ofuscat per la caiguda del meu pare dijous de la setmana pasada, que el te a l'Uvi. Faltava ell i la mare, que en aquell moment era de visita al hospital, però a l'igual que el llibre va dedicat a ells, també la presentació va per ells.
En quant al llibre, es tracte de les meves experiències, memories, records, anecdotes... al llarg de 25 anys corrent maratons, com dic, si durant algun moment de la seva lectura, sentiu que esteu corrent al meu costat, estaré més que satisfet. El seu preu de venda és 20 euros, els portaré jo a sobre, per Girona, a les curses,... i tot i que la editorian n'ha posat 40 en circulació... us demano que me'l compreu a mi directament. Com podeu suposar, he hagut de pagar tota la edició del llibre i la impressió de tots els meus, i haig de mirar de recuperar la inversió (la editorial només paga la impressió dels que ells posen en circulació).
I per la setmana que ve, la marató d'Empúries, la que farà 75. La veritat és que volia celebrar-ho entrant amb els meus  pares, ells han estat en totes les meves maratons... logicament, amb el pare a l'uci, no podrà ser, però faci el temps que faci, en aquests moments és el que menys importa, va dedicada a ells... Ens veiem a Empúries!!!!!
Us deixo unes quantes imatges de la presentació, i us recordo que dissabte que ve, al Pavelló de l'Escala, coincidint amb la entrega de dorsals de la marató, faré una altra presentació, amb venda i signatura a partir de les 17h., i la presentació a les 18h. Us hi espero























1 comentario:

tri-famili dijo...

Felicitats pel llibre Xevi, i demà tindràs un oient a Xarxa radio.
Ànims que de aqui 4 dies tens el teu pare donant guerra per casa.
SALUT