lunes, 4 de marzo de 2013

MITJA MARATÓ DE BANYOLES 2013

 Amb en Carlos Grabalosa, en Dani, en Carles Alonso i l'Albert Piferrer abans de la sortida.
Ahir diumenge 3 de març es va celebrar a Banyoles la 19a edició de la marató del Pla de l'Estany. A nivell personal suposava la meva 14a participació en aquesta mitja, i la meva mitja marató 125. Com sempre, va servir sobretot per ser una punt de trobada amb molts amics, alguns que veig sovint, i altres com la Txell i en Joan Miquel, als que veig de tant en tant, però als que sempre és un plaer trobar.
Després de córrer la marató de les Vies Verdes el diumenge anterior, i amb la perspectiva de la marató de Barcelona d'aqui a 14 dies, l'objectiu era fer un entrenament de qualitat, cosa que no faig ultimament en la meva preparació. Tot i el cansament, encara una mica present a les cames, vaig poder imprimir un ritme que en aquests moments considero més que aceptable, per finalitzar amb un temps de 1h37'08", tres minuts més ràpid que el 2012. Amb un ritme força constant, que només va minvar durant els quilòmetres amb més tobogans de la mitja (entre el 9 i el 12 aproximadament), i tirant de la força mental, vaig aconseguir arribar a la línia de meta molt satisfet.
Per recuperar forces res millor que degustar la cervesa Moritz amb que ens obsequiava l'organització, al costat dels amics. Ara toca una setmana d'entrenament curts, buscant una mica de xispa a les cames, abans d'afrontar el proper dia 17 de març la marató barcelonesa.
 Amb la Txell i en Joan Miquel, dos amants de les llargues distàncies.
 Els companys de l'Atletisme Girona.

 Km.6, al costat d'en Jordi Gali i en Josep Ramon Lucas.
El premi final... una cervesa amb els amics

4 comentarios:

Joan dijo...

Molta sort a la Marató de Barcelona d'enguany.
Va vinga que ja t'acostes al teu numenro màgic a l'abril.
*Xevi voldria demanar-te si em deixes penjar al meu blog la foto de la sortida juntament amb en Dani i tu, a la Marató de les Vies Verdes.

Ironxevi dijo...

I tant que te la deixo penjar Joan. Per això també les poso al blog, xque les podeu agafar. La propera que ens veiem, em dones el mail, i així te les puc enviar amb bona resolució
Fins la propera

tri-famili dijo...

Felicitats per 125 mitja marató.
OOOhh!! com va entrar una bona MORITZ aixó si que és un bon FINISHER.
SALUT

Trapatroles dijo...

Bona prova en Banyoles. Molta sort en la Marató de Barcelona.