lunes, 4 de julio de 2011

TRIATLÓ POPULAR PER RELLEUS DE BANYOLES

 ELS PELACANYES A PUNT PER LA SORTIDA
Dissabte es va disputar a Banyoles la 3ª edició del Triatló popular per relleus... tot i que de popular cada any té menys. Als equips habituals que repeteixen, per el gust de pasar-ho bé, siguin amics, familiars, empreses... cada any s'hi afegeixen més equips formats expresament per l'ocasió, per obtenir un bon resultat, i és habitual que alguns dels membres no es coneixin fins instants abans de la sortida, a la recollida de pitrall.
Després de la experiencia de l'any passat, l'equip "Els Pelacanyes" vam repetir la experiencia. D'aquesta forma, ens vam reunir 3 bons amics, amb llicencia triatlética en tres clubs diferents, en Dani al Club Ciclista Banyoles, en Llorenç al Natació Castellfollit i jo al Natació Banyoles, per córrer sota un mateix nom, i amb els colors del Atletisme Girona. I com en la edició anterior, la intenció era passar una bona tarda fent triatló d'una forma diferent, disfrutar de nou de la experiencia i compartir riure. El primer torn va ser per en Dani, que va fer els 1.100 metres de natació, a continuació va ser el meu torn, corrent els 6,2kms de la volta a l'Estany, per donar-li el relleu final a en Llorenç, que va fer el segment de Mountain Bike.
També va córrer en aquesta ocasió la meva filla, que va conseguir formar un equip amb la mateixa finalitat, passar una bona estona practicant esport. Per aquest cap de setmana, tenim una prova de les entranyables, el Swimming Cross de Castellfollit, organitzar per l'Isidre Grau i el seu equip, una matinal també entre amics, disfrutant de una mica d'esport i piscina a la zona de la Garrotxa.
 Amb la Nadeia, abans de l'inici del triatló
 En Llorenç esperant el seu torn
 Els Pelacanyes amb la equipació de gala... com si fossim profesionals
 Finalitzant el tram de córrer
 Amb la Nadeia, un cop finalitzada la prova
Barrejats de tots els equips... però tots amics

3 comentarios:

tri-famili dijo...

PELACANYAS FOR EVER!!!!
Tot i que la gent fa bons equips per guanyar, estic segur que cap dels equips del dissbte ens superen, SOM UNICS.

Trapatroles dijo...

Enhorabona per la prova i millor estiu.
Salutacions

JR dijo...

Em feu enveja sana, entre que estic preparant altres fites i que els temes "domèstics" no em deixen fer tot el que voldria acabo sempre perdent-me totes les ocasions de gaudir de la companyia de amics com vosaltres, l'aquatló de Girona, aquest triatló, etc...tot i que no tenia equip tampoc vaig poder anar a animar a tots els amics i companys que hi participaven...bé, no us vull deprimir i només em resta dir-vos que la propera ho tornaré a intentar.
salut i a reveure(espero que aviat)