domingo, 21 de marzo de 2010

18 ANYETS.....

Doncs si, divendres que vé, dia 26 de març, farà 18 anys del meu millor moment a la vida, ser pare, i la petita de la foto, serà major d'edat!!! MOLTES FELICITATS, NADEIA.
Per cert, ja us avisaré quan comenci les pràctiques de cotxe.... per que us podeu quedar a casa ben tancadets... que mai se sab!!!

1992
1996

2009
MITJA MARATÓ DE CALELLA.
Si us dic que m'he eixecat sense ganes de correr, pensant que carai feia a 3/4 de 7 esmorçant una papilla per anar a correr una mitja a Calella, sense ganes de correr... i us dic que he fet 1h19'16", la meva segona millor marca de sempre (l'ultim sub 1h20', datava de 1999), direu que s'em va la olla... Doncs si, amb en Lluis i en Llorenç, hem enfilat cap a Calella. Una sortida explosiva, al km. 5, en contes d'apretar el parcial, he parat el crono... sense saber quan portava, però ja centrat en cursa, he anat sumant kilometres a un ritme endiablat, consultant de tant en tant als companys lo que portavem, i ha sortit!!!


Amb en Llorenç, en Lluis i en Sergi, abans de la sortida

MARATÓ D'EMPURIES 2-5-2.010
I a tot això, només 6 setmanetes per la Marató de les maratons, la d'Empuries, la dels veritables maratonians. A més, aquest any recordeu que hi ha també mitja marató i cursa de 10kms. I per cert, ja tinc pitrall assignat, convidat per la organització de la marató, correré amb el nº60, per commemorar la marató nº60. US ESPEREM A EMPURIES

10 comentarios:

tri-famili dijo...

Per molts anys Nadeia!!!!! ja veus tu fent practiques de cotxe, i el teu pare més en forma que mai, 1:19 als 43 anys. ENRACA EM FALTEN 14 ANYS PER BAIXAR DE 1:25 A UNA MITJA?

Jacky dijo...

Per molts anys pel teu 18º aniversari com a pare divendres vinent! Quina gran fita!
I enhorabona per la mega marca d'avui! Ja he estat a Figueres (I Cursa Urbana) i també he fet marca!
Ens veiem a Empúries (jo els 10K) o potser abans als 10K d'Esports Parra?

JR dijo...

Moltes felicitats Nadeia!!!! i Moltes felicitats a tu, Xavi, la mare de deu...com estàs!!! i això que no tenies ganes de córrer...
Ens veiem, Salut i Km

JR dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Ironxevi dijo...

Gracies, Jacky, a veure si ens veiem Parra, pregunta per mi a algu del club

Jacky dijo...

Xevi, merci... Nottingham... bé... vaig quedar amb una amiga d'allà que la faríem, la qüestió és, estaré preparada? Què tal el recorregut? Planer? Les pujades i jo... no ens portem massa bé!
Gràcies de nou pel teu comentari al blog! Ens veiem el 4/11!

BUTI dijo...

Moltes felicitats a tots dos! Una gran marca Xevi...aprofita que pots fer una gran marca a la marató! Salut i molts km!

Anónimo dijo...

A mi aquesta marca m'ha deixat bocabadat...!
Ara Xevi expliquens que has pres ???on ho venen ???...
Quim

Ironxevi dijo...

T'explico el secret Quim: 50% un bon entrenament, 50% mental. Filosofia oriental pura, la ment domina al cos, si aquest esta bé (Anima Sana In Corpore Sano, com veus, les inicials formen ASICS), menjar bé de tot, i que t'agradi el que fas. He aqui el secret!!!
Quan volguis que t'entreni un "yayo", ja sabs.. je,jeeee...

Anónimo dijo...

paul george
goyard bags
goyard bags
kyrie 5
jordan shoes
bape hoodie
kyrie irving shoes
kd shoes
golden goose sneakers
moncler jackets