lunes, 8 de junio de 2020

ROCK & ROLL VR7

 Doncs seguim, i encara en tenim per temps, amb les curses virtuals... aquest cop després de descubrir que des de les Rock & Roll series (al 2018 vaig córrer una de les seves proves a Liverpool) cada cap de setmana s'organitzen proves virtuals, aquest cop tocava la VR7 i em vaig apuntar a la de 8km del cap de setmana del 12 al 14 de juny. 
Hi havia la possibilitat de fer la prova de 8km, la de 15km, o tal com succeeix quan hi havia les proves al carrer, totes 2 participant al Remix. Amb un format igual al de les curses reals, tens la possibilitat de comprar la medalla de la prova en que participes, i en cas de fer-ho en totes, també la que acredita que has completat el cap de setmana de curses. Tens la possibilitat de córrer des del mateix divendres a les 8 del vespre per entrar en la classificació, que automàticament reflecteix el teu resultat connectat a alguna de les plataformes de GPS existents.
El dissabte vaig córrer es 8km amb la idea de fer-los tots per sota de 5'/km, finalitzant en un temps de 39'02, el que al final ha suposat ocupar la posició 165 de 3.904 corredors i la 21 de 521 en el meu grup d'edat. Una bona forma de treure una mica la "pols" de les cames de tant en tant.
Aquest proper cap de setmana esta ple de nou de curses virtuals.. però sobre la marxa aniré decidint quines puc acoplar al timing i a compartir amb la Lídia en els nostres entrenament.. entre les propostes, a més de les proves del Rock&RollV8, els 10km virtuals de Rio de Janeiro, i el dilluns dia 15, aquesta si, la Marató Virtual de Kuala Lampur... 
Non stop!!!!



No hay comentarios: