martes, 21 de abril de 2020

CURSES I DORSALS CONFINATS...


CURSES I DORSALS CONFINATS

En aquestes setmanes que ens ha tocat viure de confinament, degut al Covid-19, molts hem intentat mantenir l’activitat física sense sortir al carrer. Els que tenen cintes de córrer, “rodillos” per fer bicicleta, maquines de rem.. han tret i treuen molt profit a aquesta maquinària.
La resta hem hagut de tirar de imaginació i dels recursos disponibles. Esglaons, pàrquings privats, objectes a casa, classes en directe per xarxes socials... Tots més o menys hem trobat la forma de fer exercici.
A més, han anat sorgint diferents reptes solidaris, curses virtuals que ens han mantingut motivats. Objectius esportius que es poden fer a casa, en el quals col·labores per ajudar a sanitaris o col·lectius que ens aquests moments ho necessiten.
De fet a aquestes alçades, i encara amb dies i reptes per davant, gairebé porto tants dorsals i curses virtuals com al darrer anys.
El primer em que vaig participar, va ser l’organitzat pel Club Trail Running de Cap de Creus, al que et podies inscriure en diferents modalitats segons els esglaons que volies pujar. I Qualsevol objecte que actues com a esglaó era vàlid. Em vaig apuntar a la modalitat XL,1.000 esglaons, que al final van ser 1.180
El següent repte solidari que em va arribar, va ser de França, mitjançant una plataforma de curses que em solen enviar informació. Aquest cop es tractava de pujar 1.200 esglaons en 6 dies, del 14 al 19 d’abril... finalment van ser 4.130 en total!! Per cert, que en aquest al finalitzar enviaven una medalla virtual.
El dissabte 18 d’abril, i col·laborant amb el Banc d’Aliments, que en la situació actual també tenen problemes pel seu abastiment, per tal d’ajudar els desfavorits, em vaig inscriure a 2 de les proves que organitzaven.. la Everest, de 1.000 esglaons (al final em van sortir 1.180) i la cursa Pim Pam Pum de 10km.
Pel diumenge 19 d’abril hi avia el Correm a Casa.. en aquesta ocasió la distància era indiferent, es tractava de contribuir amb la causa. Aquest cop van ser 3km fent el Hamster per una bona causa.
Una altra causa que per la situació actual d’emergència sanitària que ha patit les conseqüències, de cares a aconseguir col·laboracions, és la lluita contra el càncer. Des de la AECC (Associació Espanyola contra el Càncer) també s’ha organitzat una prova solidària, on el que menys importava era córrer, fer escales, o el que fos.. l’important era col·laborar i moure’ns. Aquesta causa la he recolçat fent esglaons.
I per si no fos poc, inscrit també des de la marató  de Madrid a la seva carrera virtual, també de distància lliure, que es podrà fer des del proper diumenge 26 fins el diumenge 3 de maig... només falta saber la distància que faré... tot i que en ment ja ho tinc clar!!!
Salut i ànims a totes i tots












2 comentarios:

tomeighm dijo...

site best replica bags online click here to find out more louis vuitton replica her explanation replica ysl

mcnede dijo...

useful source buy replica bags see this website Website look at these guys find more