martes, 13 de noviembre de 2007

FILOSOFIA

No tenia previst escriu-re fins després de Ripoll, però com avui m'he eixecat "tocat i enfonsat", després del disgust que em van donar ahir al vespre via sms, i tenia ganes de desfogar-me, tenia la necesitat de escriu-re. La meva filosofia de la vida sempre ha sigut de tendencia "positiviste", sempre veig el got mig ple, i mai mig buit, a pesar de les putades que fa la vida al llarg dels anys i dels mals moments que puguis pasar, però arriba un moment en que et canses de moltes coses (si d'elles), i la teva tendencia pasa a ser "realista", és a dir, la vida sempre et clava més punyalades de les que ens mereixem.
A parit d'ara només em centro en la meva filla, la feina (encara que no em mati, je, je..) i en disfrutar del maravellos mon del correr (i els viatges que comporten, logicament) i en la carrera d'historia que he començat aquest curs. Perdoneui el rotllo, però no tot han de ser articles sobre el correr, també de vegades s'ha d'escriure sobre el factor humà. Gracies

4 comentarios:

tri-famili dijo...

no conec el tema pero per lo que escrius es tema (AL IGUAL NO M'HAURIA DE POSAR) de donas i si es aixis te dic igual que li dic en Llorenç, que a les dones els agrada que siguem una mica bastant cabrons, i que no se pot anar de bon tiu amb les ties,com mes cabron mes se posen ANIMS XEVI!

robert mayoral dijo...

vinga home anima't una mica!!! i el blog ja saps que el pots utilitzar per desfugar-te, tots ho fem i tots ens llegim!!

Anónimo dijo...

paul george
goyard bags
goyard bags
kyrie 5
jordan shoes
bape hoodie
kyrie irving shoes
kd shoes
golden goose sneakers
moncler jackets

Anónimo dijo...

jordan shoes
curry shoes
supreme new york
hermes birkin
palm angels
jordan shoes
off white hoodie
fear of god essentials
yeezy boost 350 v2
alexander mcqueen shoes