miércoles, 1 de diciembre de 2021

CIMS NOCTURNS DE GIRONA I MARXA POPULAR DE BANYOLES 2021

La tenia pendent de fa temps... i finalment el dijous 25 a les 20h prenia part a la primera prova dels Cims Nocturns de Girona, Sant Miquel. Tot i que pel meu compte ja hi he pujat alguns cops de nit, en competició nocturna no l'havia fet mai. Sortida des de Sant Daniel, i amb un recorregut que segueix les dreceres, sortien 3,9km de pujada, que vam poder gaudir sota una fina pluja i amb la llum dels frontals. Un cop a dalt, una mica d'avituallament, gaudir un moment del Castell de nit i cap a baix, aquest cop ja per la pista ample, sense tant de perill per fer el descens.
Tot i queden durant dos dijous més les pujades restants, Els Àngels i Rocacorba, la intenció era només fer aquest primera, Sant Miquel.
I el diumenge 28 arribava la 14a Marxa Ciutat de Banyoles, amb sortida i arribada a la Plaça de Les Rodes, i amb un circuit que ens portava cap a l'Estany, Porqueres, sota turons i el bosc de Can Morgat, per dirigir-nos a continuació cap a Usall, d'on tornàvem de  nou a l'Estany en direcció cap al Club i al punt d'arribada.
En total 9,8km amb les pujades del Bosc de Can Morgat i la que ens portava fins a Usall abans de la baixada cap a l'Estany. Amb la Lidia sense poder córrer, la intenció era apretar una mica, sobretot en els trams més favorables i aguantar a les pujades, sobretot la primera per camins de terra que per sort ens coneixem molt bé dels entrenaments setmanals que fer per aquests indrets amb la colla.
Un bon temps de 48'10" i retrobament amb companys als que degut a la pandèmia, feia temps que no veia.
Bona setmana a totes i tots! salut i km